2015. szeptember 20., vasárnap

YoonKook/SugaKook Oneshot

Hát út isten el jött ez a nap is. Életem első yaoi oneshotja. Ez a yaoi egy nagyon kedves barátnőmnek készült akit én csak Mis Yoonginak hívők és  aki imádja Sugát és Kookiet. Nos nem is dumálok tovább jó olvasást.

Ölelés:☆Dreamer girl☆ 

Ja és még valami: +18 Yaoi csak sajt felelősségre olvasd. 


Lépcsős baleset


Jungkook pov.


Annyira rohadtul fáradt vagyok. Ma egész nap próbáltunk és mikor haza érünk és egy kicsit pihenhetnék Jin hyung még rám szólt menjek segíteni a konyhába. Semmi kedvem nincs hozzá már így is csak vonszolom a testem magam után. Miután végeztem a hyungom által rám bízott feladatokkal lassan be csoszogtam a szobámban le vágódtam az ágyra és már aludtam is mint a bunda. Nem tudom mennyit aludhattam mikor éreztem hogy valaki simogatja az arcomat. Szép lassan fel nyitottam az egyik szemem és Yoongi hyung kedves,szelíd mosolyával találtam szembe magam.
- Ébresztő Jungkook kész a vacsora. - símogatta még mindig az arcomat de olyan érzékeny és lágy mozdulatokkal mintha porcelánból volna.
- Rendben hyung ébren vagyok már. - fogtam meg kezét mire meg szeppent hogy már ébren vagyok.
- Akkor meg nyomás kifelé az ágyból mert Jin le szedi a fejünket hogy már megint ránk kell várni. - mondta és fél kelt az ágyamról és elindult kifelé. Én is szép lassan fel tápászkodtan és követtem Yoongit lefelé a lépcsőn. Mikor hátra fordult hogy lássa jövök e vagy még mindig az ágyban lustálkodom e én marha persze hogy meg botlottam és rá estem szegény hyungomra. Abban a pillanatban valami édes ízt éreztem ajkaimhoz érni. Yoongi hyung ajkai az enyémre tapadtak.
- Mi a frász srácok jól vagytok? - szaladt ki Nam a konyhából.
- Hyung jól vagy? - kérdeztem az alattam fekvő Yoongit.
- Persze jól vagyok csak éppen kicsit rossz helyen nyomsz... - nézett le a kényes területre.
- Oh ne haragudj hyung. - keltem fel róla és lassan fel húztam. - Semmi baj jól vagyok csak menjünk enni inkább. - mondta és elindult a konyha felé. A vacsora alatt végig azon gondolkodtam milyen finomak is Yoongi ajkai és milyen puhák. Atya ég Jungkook kapj már magadhoz mikre gondolsz. Nem gondolhatsz ilyet hisz Yoongi a hyungod és az-az előbbi dolog is csak véletlen volt.
- Min gondolkodsz? - kérdezte Jin hyung kedvesen mosolyogva rám.
- Semmi csak egy kicsit el bambultam. - viszonozta az előbbi gesztusát. Miután végeztünk a vacsorával mindenki el ment fürdeni és a szobájába vonult. Már fel tizenegy rég aludnom kéne de csak Yoongi és az a "csók" járt a fejemben. Csak ide oda forgolódtam az ágyban de csak nem sikerült el aludnom ezért inkább úgy döntöttem meg nézem Yoongi alszik e már.
Ki másztam és el ballagtam a hyungom szobájáig ahol óvatosan le nyomtam a kilincset.
- Hyung fent vagy még? - suttogtam halkan de választ nem kaptam ezért bátorkodtam be lépni a szobába. Lassan az ágyhoz sétáltam és hallottam ahogy Yoongi egyenletesen veszi a levegőt. Az ablakon be szűrődö hold fény meg világította cseresznye piros ajkát nem tudtam meg állni hogy ne adjak rá egy apró csókot. Amint el váltam tőle és fel álltam volna ő pólómba markolva húzott magához egy szenvedélyes csókra. Egy pillanatra ki hagyott a szívem szóval végig fent volt. És tényleg meg csókolt! Mire fel eszméltem a gondolat menetemből Yoongi már felettem támaszkodott és nyelvével finoman körbe járta szám mind egyes szegletét. Mikor levegő hiány miatt el váltunk ő akkor sem tétlenkedett rá tért a nyakamra amit harapni és szívni kezdett. Sóhajtások hagyták el ajkaimat testem pedig meg remegett alatta. Nem hiszem el hogy azt tesszük amit. Hirtelen kezét nyakamban éreztem és egy laza mozdulattal ketté tépte pizsamaként használatos felsőmet majd vissza hajolt ajkaimra. Kezével végig járta felső testem minden egyes zugát amitől én néha néha csókunkba nyögtem. Az alsóm egyre szűkebben és kényelmetlenebbé vált símogatása hatására. Amint el vált ajkaimról apró csókokkal halmozta el testem egészen a nadrág vonalamig ahol is rá simított domborodó tagomra. Ennyi kész teljesen el vesztettem az irányítást és már csak azt vártam hogy tegyen magáévá. Mikor már nadrágom a földön landolt Yoongi ruhával együtt csak a boxerjeink választottak el minket azonban ahogy el néztem a hely neki is eléggé szűkös már ezért nem is tartott sokáig míg nem az is le került rólunk. Testünk össze simult egy lágyan csókoltuk egymást míg nem meg nem éreztem első ujját magamban. Rettentően feszítő és kellemetlen érzés volt de egy idő után el múlt míg nem be vezette belém második ujját is.
- Hyung... ez fáj... - nyögtem fel elhaló hangon.
- Tudom hogy fáj de nem tenném még ennél is jobban fájna. - nyugtatott és egy apró csókot nyomott alsó ajkamra majd péniszemen kezdett dolgozni. Egyre hangosabban eresztettem jól eső sóhalyaimat. Keze munkája teljesen el feledtette velem a fájdalmat és nyögésim inkább kéjesek voltak mint fájdalmasak. Aztán végre azt kaptam amit vártam. A pár perces tágítási procedúrát már pénisze követte. Hátam ívben feszült ahogy tölthető férfiasságát feléig belém hejezte.
- Yoongi... - nyögtem fájdalmasan nevét és vállaiba martam a fájdalom miatt mire ő még állt hogy egy kicsit szokjam magamban. Pár perc után bólintottam egyett jelezve hogy folytathatja mire tövig merült bennem. Éreztem magamban teljes lüktető méretét mire ki csúszott aminek nem kellett volna.
- Yoongi...kérlek...dugj meg... - próbáltam a szavakat lehelni erőtlenül mire ki kerekedtek szemei és mozogni kezdett bennem. Kezdetben fájdalmas nyögéseimet teljesen át járta az élvezet. Már majdnem a csúcson jártunk mikor el találta azt a pontot amitől hátam ívbe feszült.
- Ott...kérlek...mégegyszer... - könyörögtem mire egyre gyorsabb tempót vett fel igyekezve minnél többször el találni a kívánt pontot. Ami sikerült is neki. Miután többször el találta gyönyörközpontom éreztem ahogy fel gyűlik bennem az élvezet és egy hangos sóhaj kíséretében kettőnk közé élveztem. Yoongi még tovább ostromot gyönyörközpontom eltalálásával mire teljesen köre zártam magam.
- Ahh Kookie... - nyögte nevemet és éreztem ahogy forró magja meg tölti a testemet. Még párat mozdult bennem majd lassan ki húzódott belőlem amit egy sóhajjal díjjaztam. Le dőlt mellém az ágra én pedig reflexből hozzá bújtam. Át karolta a vállam és magához ölelt. Egy idő után arra lettem figyelmes hogy légzése egyenletes és édesen szuszog ezért magunkra húztam a takarót. Be takartam vele páromat is nehogy meg fázzon. Már csak az hiányzik akkor mindig morcos és azt nem szeretem. Vissza bújtam karjai közé és én is édes álomra hajtottam a fejem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése