2015. szeptember 20., vasárnap

2. Ismerkedés

Hát hölgyeim meg is hozam a második részt remélem tetszeni fog és kérlek titeket hagyjatok nyomot. 

Puszi nektek ☆Dreamer girl☆


- Jó reggelt gyerekek! Szeretnék be mutatni nektek az új osztály társaitokat akik most érkeztek egyenesen Koreából. Fogadjátok őket sok szeretettel és segítsetek nekik. - mondta az ofi mire Sammivel össze futott a szemünk. Még mázli hogy olvasók szájról valamennyire. Éppen azt tátogta hogy írt ezért gyorsan ki kaptam a telefont a zsebemből és persze én peches el is ejtettem amire a tanár nő rögtön oda kapta a fejét. 
- Elnézést tanár nő csak Timi már megint nem hagy békén. - mondtam mire Timi úgy oldalba bökött egy "Baszodj megy!" nézés kíséretében hogy azt nem lehet elmondani. 
- Tímea kisasszony úgy látom nem bír magával nem is baj legalább most már csend lesz. Keresünk neked egy úgy helyet. - mondta a tanár nő mire Timi hátba vágott. 
- Nyugi már! - nyögtem hátra a fájdalom miatt.
- Ezért még kapsz. - mondta és el fordult a másik irányba.
Miután az ofi be fejezte a "hegyi" beszédet a fiúk egyesével be mutatkoztak. Az első még nem is olyan rossz. Timinek egyből szemet szúrt de ez szerintem fordítva is igaz. Na jó de csak szép sorjában előbb még Andy érjen haza aztán hipp-hopp el is felejti a kis ficsúrt.
- Üdv mindenkinek Park Jimin vagyok de szólítsatok csak Jiminnek. - mondta és meg hajolt mire Timire néztem aki bőszen jegyzetelt.
- Csak nem bejövős? - suttogtam a fülébe.
- Lehet. - kuncogott halkan egy perverz mosollyal az arcán.
- Nem is te lennél babám. - mondtam és kicsit meg löktem a kezét. 
- Baba de te is célpont vagy. - mondta és az egyik srác felé mutatott. - Mióta csak be léptek a terembe téged néz. 
- Had nézzen legalább szépet lát. - mondtam mire mind a ketten nevetni kezdtünk. 
- Lányok elég! - emelte meg a hangját az osztály főnök. - Timi te oda ülsz hátra és Jimin akkor már meg is van a helyed Timi mellett. - na valaki jól járt remélem én nem valami nyomit kapok ide magam mellé. 
- Nos fiúk ki lesz a következő? - kérdezte az ofi egy erőltetett mosollyal.
- Akkor leszek én. - lépett előrébb és szőke hajú srác a sorból - Üdv Kim Nam-joon vagyok de mindenki csak RapMonster ként ismer. - mondta mire Ricky meg fogta a vállam hátra húzott és a fülembe súgta. 
- Ez rapmonster ne röhög tessetek már. - kuncogott a fülembe. 
- Na ja simán jobban rappelek mint ő. - mondtam halkan. 
- Kb szerintem ezek itt két napnál tovább nem bírják. 
- Ha bírják akkor is durván meg fogják szívni. - kuncogtam. 
- De úgy látom lett egy csodálód. A répa fejű csak téged néz. 
- Dik de görény vagy. - mondtam most már nevetve és előre dőltem vissza a padhoz mire az összes hajam a szemembe lógott. Jé el szakadt a haj gumim és az összes kék haj szál a pofámba lógott. Ha össze van fogva úgy tűnik mintha tiszta fekete lenne de közben a teteje belül kék. Mikor ezt az ofi észre vette már nyitotta is nálam a naplót mire fel szóltam.
- Nem kell helyből játszani az eszét mennyire kemény. 
- Mi csoda hogy mondtad kislány! - kezdett sikító hangon magyarázni. 
- Véletlen volt és amúgy is kurvára nincs hozzá köze milyen színűre van festve a hajam. Amúgy is maga szerint a répának ez az eredeti haj színe? - biccentettem a srác felé aki csak fel vonta a szemöldökét.
- Van nevem is. Kim Tae-hyungnak hívnak de ha ezt nehezemre esik meg jegyezni akkor csak simán V. - kezdte a kis monológját.
- Szerintem kurvára senki nem kérte a véleményedet és rohadtul nem voltam kíváncsi arra hogy mi a neved répa. - húztam a szám.
- És neked mi a neved bunkók király nője. - szólt be a szöszi mire fel álltam és oda sétáltam elé.
- A nevem Naomi Black jobban jársz ha meg jegyzed mert még egy ilyen beleszólás és a gyengélkedőn kötsz ki. - vágtam a falba a feje mellett mire akkorát nyelt hogy azt hittem ott fullad meg. 
- Naomi ülj vissza a helyekre Taehyung te pedig ülj le mellé. - állt közénk az ofi.
- Pont ezt a nyomit ne már tanár nő. 
- Üljetek le és csend! - förmedt rám.
- Ok... - mondtam és vissza huppantam a helyemre mire a répa is le ült mellém. Ricky megint hátra húzott. 
- Dik azt hittem geci tényleg meg ütöd. - aggodalmaskodott. 
- Erősen gondolkodtam rajta de mondom szarba nem csapok inkább.
- És még én vagyok a görény mi? - húzta perverz vigyorra a száját és vissza lökött a padhoz mire szegény répa úgy meg ilyet hogy majdnem ki esett a padból. 
- Nyugi répa a kisebbeket nem bántom. - paskoltam meg a fejét mire el csapta kezem. - Na mi van csak nem durcás lett valaki? - hajtottam a fejem az asztalra és a szemébe néztem. 
- Te mindig ezt csinálod? - vetett rám egy fél mosolyt.
- Többnyire ennyire lökött vagyok de ha ki hoznak a sodromból akkor kegyetlen tudok lenni. 
- Azt láttam. Nem fáj kezed? - nézet rám egy kis aggódással a szemében. 
- Te meg ilyen kis aggódós vagy? - mosolyogtam. 
- Eléggé. - mosolygott vissza. 
- Nem vagy te olyan rossz gyerek. - fordultam vissza a táblához.
- Te sem vagy olyan rossz mint aszt gondolná az ember elsőre. - mondta és rám nézet én úgy tettem mintha meg se hallottam volna de tisztán értettem minden szavát. A többiek is be mutatkoztak Jungkook, Jin, J-Hope és Suga. Ilyen neveket öcsém tök furi de majd meg szokjuk. Szünetben hátra mentünk Sammivel Timihez. Jimin ott maradt hátul és beszélgettünk egy kicsit.Jimin ott maradt hátul és beszélgettünk egy kicsit. Tök jó fej csak egy kicsit nagy az egoja majd lejjebb faragjuk. Az ülés rend remek lett Timi ül Jiminnel,Sammi Sugával, én ugye bár Vvel, Ricky meg kapta RapMonstert, Ella Jungkook padtársa lett Jin és J-Hope pedig egymás mellé kerültek a "szamár" padba . Mikor hátul beszélgettünk egyszer csak V sétált oda hozzánk jobban mondva a Jiminhez.
- Hé haver tudsz egy kicsit segíteni? - kérdezte V elég zavarban.
- Mond miben. - forgatta a szemét Jimin. 
- A matekban nem igazán fekszik nekem ez a téma. - vakarta meg a tarkóját V.
- V szerinted pont úgy nézek ki mint aki érti is? Mert ha igen akkor nem ismersz eléggé. - nevetett Jimin.
- Segítsek? - néztem rá.
- Meg tennéd? - nézett rám rák vörös arccal mire kuncogni kezdtünk a lányokkal. - Most mi az? - pislogott nagyokat.
- Csak nincs meleged haver? - húzta perverz mosolyra a száját Jimin. 
- Nekem miért? 
- Mert tiszta piros az arcod. - mondtam nevetve.
- Komolyan? - hajtotta le a fejét. 
- Jól van V nyugi. Na gyere muti mit nem értesz? - ugrottam le a padról meg fogtam a csuklóját és oda húztam a padunkhoz.
- Ezt itt. - mutatta a füzetében az egyik másodfokú egyenletet.
- Okés figyu ebéd szünetben ki megyünk a suli előtti akác fához és két cigi közt el magyarázom neked oké? - néztem rá mosolyogva mire csak két tágra nyílt szem pár nézett rám. - Most mi az? - nevettem.
- Semmi csak kicsit furi nekem hogy 21 éves lány létedre már cigizel.
- Drága V! Közlöm veled hogy még csak 19 vagyok de ne törd magad szívi látszik hogy a matek nem az erősséged. - veregettem meg a vállát.
- Még csak 19 vagy? - akad ki teljesen. 
- Igen még csak 19 vagyok még egy hét mire 20 leszek. 
- Az szép idősebbnek gondoltalak. 
- Hát ez van. Na de térjünk vissza akkor ebéd szünetben?
- Ebéd szünetben bár úgy is együtt megyünk ki nem? 
- Nem neked dráma lesz míg nekem ének. 
- El fogok veszni. - aggodalmaskodott. 
- Nem fogsz ugyanis nektek itt lesz órátok míg nekem a másik szárnyban de ha annyira akarod várj meg itt jövök érted és akkor együtt ki megyünk. 
- Oké. Köszi hogy ilyen aranyos vagy. - mondta mosolyogva miközben a tarkóját vakargatta.
- Nincs mit én viszont megyek kornyikálni. - nevettem.
- Oké akkor szünetben. - mosolygott.
- Rendi. - mondtam és össze szedtem a cuccom és el indultam kifelé. V vissza ült a padba. Mikor az ajtóhoz értem nem tudom miért de vissza fordultam és nyomtam egy puszit V arcára. Nem tudom mi ütött belém de láttam hogy ő is meg lepődött. Mikor ki értem a teremből láttam hogy a tanár nő megy a terem felé ezért utána futottam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése