2015. október 9., péntek

8. Farkas fészek

Annyeong girls! <3

Hát nem bírók magammal ezért még is hozzám a következő részt úgyhogy.  

Jó olvasást! 

Millió puszi: ☆Dreamer girl☆


Hirtelen ujjongás tört ki az autó belsejében. Vártunk míg a lámpa pirosból sárgára vált majd végül zöldre. Én tövig húztam a gázt míg Nam is rá lépett a pedálra. Jó előnnyel vezettem mikor fel álltam és fel emeltem a motor orrát. A fiúk szája tátva maradt hogy egy csaj ilyet művel de a fészekben mekkorát fognak koppanni. Naná hogy porig aláztam őket azért nem most ülök először motoron. Húsz szoros női győztes és "cím védő" vagyok a falkában. Tehát még van hová fejlődni Nam. Mikor oda értem be parkoltam a helyemre és meg vártam míg a fiúk mellém parkolnak.
- Cica ne bízd el magad hagytalak nyerni mert úri ember vagyok. - szállt ki Nam elsőként majd a többiek is. Még mindig nem szóltam semmit csak lassan le vettem a bukom és ki engedtem és meg ráztam a hajam. A fény esése miatt még nem látták az arcom csak amikor meg szólaltam akkor koppantak nagyot.
- Én is azt mondanám Nam csak azért mert egy lány vert laposra. - indultam meg feléjük.
- Na el mész a francba. Komolyan Nono hogy tudsz te motorozni? - akadt ki Jimin.
- Ügyesen. - kacsintottam rá majd a bukómat még vissza lépve fel tettem a tankra.
- Eszméletlenül jól motorozol Nao! - támadott le Kookie.
- Attól meg messze vagyok de a cím védésre elég ez. - túrtam a hajamba és tekintettem Taehyungra tévedt. Csak nézett rám el merengő szemekkel. Istenem de aranyos mint egy kis kölyök kutyus aki azt mondja 'vigyél haza kérlek'. Komolyan cuki na de mind egy el kanyarodtam.
- Na gyertek srácok be viszlek titeket a falkába. - mondtam és el indultam befelé.
- Nono... - szólt utánam Jin.
- Mond Jin. - néztem rá vissza.
- Ezt ne hagyd itt. - nyújtotta felém a bukómat.
- Bakker köszönöm szépen ennyit arról hogy helyén van az eszem. - nevettem rá. Vissza mosolygott és mikor el vettem azt a kezünk kicsit össze ért. Láttam ahogy egy pici pír jelent meg az arcán. Mikor be értünk a fészekbe a srácok megint koppantak egyet. Rengeteg ember pia és persze zene. Pont Jayy és Dahvie voltak a színpadon amint meg láttak hogy bent vagyok le jöttek éneklés közben és meg ötletek mind a ketten majd fel húztak a színpadra és sajnos nekem is énekelnem kellett a Be which című számukat. Utálom mikor ezt csinálják de azért sodródom az árral. Miután végezzünk Jayy ölben vitt le a srácokhoz.
- Tegyél már le! - kapálóztam mint egy hisztis picsa.
- Ahogy akarod. - mondta és el engedett. Egy pillanatra azt hittem seggre ülök itt mindenki előtt. De nem Jayy azért még tartott.
- Srácok csomagot hoztam. - dobott Suga kezébe az az állat.
Yoongi egy kissé meg szeppenve fogadta hogy szó szerint rá dobtak.
- Fú te én úgy meg verlek még ma este. - kapaszkodtam szegény Suga nyakába.
- Attól nem félek. - kacsintott és el húzta a csíkot. Suga szépen óvatosan le tett a földre én pedig meg igazítottam a ruhámat.
- Amúgy srácok ő a nagybátyám Jayy volt és a legjobb barátja Dahvie. - nevettem mire bólintottak.
- Nao cica gyere csak. - intett Chris a bár pult mögül.
- Srácok ti isztok valamit? - kérdeztem.
- Én vezeték haza. - jelentette ki Jin.
- Akkor én igen. - válaszolt a kérdésemre Nam.
- Én is húzok valamit. - mondta Suga.
- Hyung én is ihatok valamit? - kérdezte Kookie csillogó szemekkel Jint.
- De csak valami gyengét! - sóhajtott Jin.
- Te mit iszol Nao? - nézett rám is nagy csillogó szemekkel.
- Az neked erős lesz. De gyertek keresünk mindenkinek valamit. - mondtam és el indultam a pult felé. Mikor oda értem le pusziztam Chrissel majd jött a nagy kérdés.
- Na ki mit kér? - nézett rajtunk végig.
- Nekem a szokásos a kicsinek egy Mojito kevés rummal. Sugának lesz egy Sex on the Beach. Namjoonnak egy Bacardi Tae pedig velem tart. - daráltam le az ital listát.
- Rendben cica de biztos hogy azt túl fogja élni? - nézett Chris Taehyungra.
- Bízom benne úgyhogy jöhet. - mosolygott szegény fiú meg nem tudva mi vár rá.
- Akkor Chris hajrá. - mosolyogtam rá.
- Ma indulsz a versenyen? - nézett rám a keverés közben.
- Naná de tudod kell és kis kezdő lökés. - kacsintottam rá. Miután mindenki meg kapta az italát le ültünk egy asztalhoz.
- Nao ez nagyon jó. - örült a koktéljának Kookie.
- Na igen nagyon értesz te ehhez. - vágta rá Suga.
- Jól van na szeretnék inni főleg verseny előtt. - fújtam el az abszintom lángját mivel a karamell már bele olvadt az italomba. Tae kissé bátortalanul követte a példám mivel most iszik először ilyet. Lassan számhoz emeltem a poharat majd meg fujva azt is le húztam az italt. Miután Tae is meg itta szemei kissé el kerekedtek.
- Na mi az Tae? Csak nem kapar a macska? - nevetett Jimin.
- Nem hanem az hogy ez valami eszméletlen jó. - nézett rám mire nevetni kezdtem.
- Jimin te nem iszol valamit? - néztem rá.
- Nem én nem iszom semmit mivel alkohol érzékeny vagyok sajnos. - biggyesztette le ajkát.
- Chris még lesz egy teljesen alkohol mentes Sex on the Beach. - fordultam vissza pultos barátomhoz.
- Igen is főnök asszony. - intett és már keverte is a kért koktélt Jiminnek. Nem sokkal később már a pultra is tette a poharat is tette a poharat amit én Jimin kezébe nyomtam.
- Ezt ihatod. 0% alkohol csak szín tiszta gyümölcs lé a picinek. - veregettem meg a vállát.
- Ha ki rúgom alólad a sarkad te is pont akkora vagy mint én úgyhogy csend.
- Jól van már nagy fiú állj le inkább igyál. - nyöltőttem rá nyelvet.
- Húzd vissza mert el viszi a cica. - húzta perverz mosolyra a száját.
- Jó oké én is szeretlek. - nevettünk a fiukkal mikor Brendon hagja csapta meg a fülemet.
- Gyorsasági versenyzők figyelem! Ma este úgy bár elég szép társaság gyűlt össze de csak négyen vannak akik a ami versenyen indulnak. A négy örök ellenfél. De hol van a mostani király és király nő? Ricky,Nono gyertek fel. - amint a nevem el hangzott mély sóhajt vettem ajkaim közé és el indultam a pódium felé. Tae egy pillanatra meg állított és a fülembe suttogott.
- Vigyázz magadra kérlek. - aprót bolitottam és tovább haladtam. Mikor fel értem Ricky mellém állt. Brendon a kezembe nyomta a mikrofont.
- Hát lányok fiúk el jött az idő egyikőtök ki hívott engem. Nem tudom hogy húszon egy győzelmem vagy egy vereségem lesz de majd el dől sok sikert. - mire végeztem láttam hogy már mindenki tűkön ül az izgalom miatt. Rickyvel kézen fogva le mentünk át a tömegen egészen a motorokig. Le tettem a bukómat a tankra és be indítottam a drágám. Chris még utánam hozott egy pohár fekete abszint amit ahogy volt le is húztam. Láttam Jayy aggódó tekintetét hogy verseny előtt iszok. Ha tudná hogy otthon is meg húztam a Whiskyt. De az már más tészta. Mikor fel álltunk a rajthoz láttam hogy az ellenfelem a másik csapat veretlen bajnoka Debora. Utálom azt a picsát. Ráadásul a mi sulinkba jár csak másik tagozatra. De ma nem ver meg hússzoros veretlen bajnok vagyok nehogy már egy ribanc verjen le. Fel ültem a motorral és le csaptam a bukómat hogy az arcomat is védje ha esetleg valami probléma csúszna. De nem Nono nem fog a srácok is itt vannak és nem okozhatok senkinek csalódást. Miután fel villant a piros lámpa nincs vissza út. 3...2...1 és fel gyulladt a sárga fény meg szűnt a világ csak én a motor és az út. A féket be húzva tövig bőgettem a motort mire a hátsó kerék ugrálni kezdett. Imádom a kicsikém hangját. Fel villant a zöld fény fel engedtem a féket és mint aki sose volt ott indultam meg a "cél" felé. Fej-fej mellett haladtunk mikor teljes padlóból húztam a gázt és el húztam a csíkot. Egy teljes méter előnnyel nyertem. Ismét enyém a győzelem. Ma úgy érzem jó éjszakának nézünk elébe. Amint meg álltam a bukómat magasba emelve jeleztem a győzelmem. A fiúk oda rohantak hozzám és vállukra véve cipeltek vissza. Jayy kb úgy meg ölelt hogy majdnem meg fulladtam de jól esett a szeretete. Dahvie vissza tolta kincsemet a parkolóba de kb szegénykém olyan forró volt hogy sütött körülötte a levegő. A srácokkal vissza mentünk és még ittunk pár felest meg ilyen olyan ütős koktélt. Már eléggé el voltunk szállva az biztos. Olyan éjfél körül lehetett mikor Taehyunggal ki találtuk hogy kicsit kettesben akarunk lenni. Fel ültem a motorra Tae pedig szorosan mögém. Derekamat át ölelve bújt a hátamba. El vittem arra a környékre ahol anno a szüleim válása előtt laktunk. Ott találkoztam először Rickyvel is. Egy kis játszótér volt az a hely. Na jó azért az túlzás inkább kis búvó helynek mondanám. Csak egy hinta a magas panel házak alatt. Le ültünk a hintára és beszélgetni kezdtünk. El mesélte hogy ők amúgy egy fiú banda a többiekkel hogy a szülei neki is el váltak és ő is az anyukájával él. Nagyon jól el voltunk és el beszélgettünk. Addig a pillanatig míg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése