2015. október 8., csütörtök

7. Ne most legyek fontos....

Hát sziasztok!

Eléggé régen jelentkeztem már új résszel nektek úgyhogy pontosan itt lenne már az ideje. 

Jó olvasást nektek!

 Millió puszi: ☆Dreamer girl☆


Naomi szemszöge:

Reggel időben keltem a fiúk még nem voltak fent ezért mint egy macska sompolyogtam a házban. Csináltam magamnak kaját, fel öltöztem és el is indultam a megállóba. Mikor oda értem még csak Timi volt ott de később a fiúk is meg jöttek. Semmi kedvem nem volt az tegnapi után Kookieval beszélni. De szerintem ez neki is fel tűnt. Mikor meg jött a busz be bútoroztunk Timivel szokott helyünkre hátra. Fülest be, szokás szerint maxon a zene addig a pillanatig míg Jinxx neve nem jelent meg a kijelzőn. Gyorsan ki kaptam a fülest és fel vettem.
- Szia mizújs? - kérdeztem boldogan.
- Mennyire szereted még Asht? - zokogott a telefon másik végén.
- Mért Jinxx mi történt hogy sírsz? - ijedtem meg.
- Ashleynek tegnap balesete volt az új csajjal ketten motorral mentek haza és egy részeg autós beléjük ment a csaj meg halt Ash pedig súlyosan meg sérült. - amint ezt Jinxx ki nyögte azonnal zokogni kezdtem. Hogy lehet ennyire bal fasz hogy részegen vezet és másokat sodor veszélybe?! - Nono gyere ide kérlek szüksége van rád. - adta meg nekem Jinxx a kegyelem döfést mire el gondolkodtam és úgy döntöttem az Ashley történetnek vége.
- Tudod jól Jinxx hogy én nagyon szeretlek titeket de most van rám szüksége mikor mellette voltam akkor érdekes módon nem volt?! Akkor most se legyen. Sajnálom de szerintem eleget szenvedtem én már miatta most itt az idő egy kicsit ő is érezze mit tettet. - mondtam és le tettem a telefon meg sem vártam a választ. Timi aggódva nézett rám mire csak annyit mondtam "Meg érdemli eleget szenvedtem én már miatta". Ebből rá jött hogy Ashley ismét könnyeim tárgya majd hírtelen egy kezét éreztem arcomon ami könnyeimet törölte le. Mikor oda néztem láttam hogy Tae simogatja arcom és Kookieval együtt ijedten fürkészi tekintetem. El vettem kezét arcomról és lehúztam a napszemüvegét és meg néztem benne magam hogy hogy nézek ki mire mind a négyen nevettünk egyet. Újdonsült tükrömben meg igazítottam a sminkem és a hajam. Közben Tae tartotta a derekam nehogy valamelyik kanyarban el taknyoljak a padlón. Miután rendbe szedtem magam vissza ültem a helyemre és a fiúk is le ültek élénk vagyis Tae mellém ült míg Kookie élem és a többiek is hátra jöttek. Jimin rögtön Timi mellé vágódott és beszélgetni kezdtek. Én is hasonló képpen tettem majd egyszer csak azt vettem észre hogy V átkarolta a vállam. Közelebb húzódtam hozzá és rá "feküdtem" a mellkasára mire le nézett rám és mosolygott.
- Na Tae látom párna lett belőled. - nevetett Jin.
- Jaj hyung te is szoktál így rajtam feküdni mikor éppen hercegnő hangulatban vagy. - nevettek fel egyszerre a fiúk.
- Herceg nő hangulat? - néztem nagy pislogva.
- Igen tudod... - vakarta a tarkóját zavarában - Szeretem az ilyen meséket és ezzel basztatnak hogy én egy herceg nő vagyok és így ez az egyik becenevem is. - magyarázta Jin.
- Értem én...Szóval herceg nő. Ez szerintem aranyos. - kuncogtam mire el mosolyodott. Mikor a sulihoz értünk Sammi elég csúnyán nézett rám és Timire. Biztos mert nem tudtak hátra a helyükre ülni a fiúk miatt. De most nem tudok vele mit kezdeni. A nap gyorsan el telt most már azért s fiúk is bátrabban mertek velünk lenni. Jinnel oly szint jól el voltam mintha ezer éve ismernénk egymást. Nem tudom hogy csinálja de mintha olvasna az ember fejében. Olyan kis aranyos ahogy még néha nem tudja kifejezni magát és töri a nyelvet. Majd segítünk ezen is ugyanis én hülye állat be vállaltam Jin nyelv tanítását Tae matekja mellé. De nem is baj legalább megismerem Jint is közelebbről. Jimint viszont ki fogom nyírni. Kis egoista rohadék de majd beavatáson le törjük a szarvát. Suga nagyon kis közvetlen és mosolygós már most imadom őt mivel ahogy rá nézek máris mosoly szökik az arcom. Namjoonnal nem vagyunk egymás szíve csücskei de majd ki derül mi lesz ha jobban meg ismer. Ma estére meg hívtam a fiúkat a Farkas Fészekbe. Félreértés ne essék a Farkas Fészek az a hely ahol a srácokkal ki járunk rappelni meg piálni na meg ott tartjuk a gyorsasági versenyeket. Majd kiderül mennyire lesz gáz nekik ha a csajokkal simán ki törjük a nyelvüket. Néha még a srácokat is sikerül ki forgatni a szavakból. Szerintem ma este Dahvie és Jayy is le jönnek. Persze miattam is hogy azért észnél legyek meg azért is mert a fészek eredetileg az ő helyük volt anno. Mikor haza értem kb annyit látták belőlem cipő táska repül a lánynak meg hűlt helye. Holnap könnyű napunk lesz még ez a szerencse lehet inni mint az állat úgy a legjobb a gyógyulási verseny is. Ja amúgy igen motoros ribanc vagyok ahogy a suli kurvái hívnak de csak azért mert apa vett nekem egy motort amit imádok. Szokásom suliba is járni vele ha ki akarom szellőztetni a fejem és valamit le akarok zárni magamban. El mentem zuhanyozni és hajat is mostam ami tartott kb két órán keresztül majd ki vettem a kedvenc fűzőmet és egy fekete bőr gatyát és egy magas sarkút. Ki vasaltam a hajam és be raktam a pc-imet. Gondolkodtam rajta hogy tagítot is cserélni kéne de nem akom Jayyét el csorni megint. Mindig el csorok tőle mindent. Igaz hogy a pircingjeim nagy részét neki köszönhetem. Smink kész lassan lehet indulni. Még a hajamat fel fogtam hogy a bukoban ne menjen szét. Le mentem a lépcsőn és Jayy már lent várt Dahvievel együtt indulásra készen.
- Gyönyörű vagy szívem. - simogatta meg arcomat Jayy.
- Köszi de go mert már vagy száz SMS-t kaptam hogy hol vagyok már.
- Na akkor irány a hátsó ülésre. - mondta Davhie mire meg ráztam a fejem.
- Én motorral megyek bocsi. - mondtam és el vettem a bukom.
- Jézus ugye nem akarsz ma gyorsaságizni?! - kérdezte Jayy kissé dühösen de némi aggódás is érződött a hangjában.
- Jayy nyugi tudok vigyázni magamra nem ez lesz az első versenyen és hidd el nem is az utolsó lesz. - mondtam és fel vettem a bukot.
- Ott találkozunk vigyázz magadra. - intett felém Dahvie.
- Oké. - mondtam már indítottam is és húztam a csíkot. Imádom a motoromat és azt az érzést mintha szállnék. A világ legjobb dolga. Az egyik kereszteződésben egy BMW mellett álltam meg mikor be néztem láttam hogy a srácok azok nem ismertek meg hála égnek. Majd Jimin le engedte az ablakot.
- Hé cica egy versenyt? - kacsintott rám mire bólintottam.


2 megjegyzés:

  1. Mis Park ne csináld ezt velem mert megöllek <3:-) siess az új résszel :-D puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mis Yoongi ha meg ölsz ki fogja írni a folytatást? Amúgy is sietek mivel vagy ma vagy holnap tervezem az új részt <3 puszedli <3

      Törlés