2015. október 2., péntek

6. Az az este...(+18 Yaoi!)

Annyeong BTS fanok <3

Mivel mostanság elég sokat kell tanulnom nem volt olyan sok időm írni de azért mostmár itt az ideje hogy hozzam nektek a folytatást. Jó olvasást nektek! <3 

Millió ölelés ☆Dreamer girl☆

Naomi szemszöge: 


- Na akkor megyünk? - jött oda Tae.
- Aha. - mondtam és össze szedtem a cuccom. 
- A fanc! - csattan fel Jungkook hangja.
- Mi a baj Jungkook? - kérdeztem.
- Tae van kajád mert én otthon hagytam az enyémet? - fogta a fejét.
- Kookie mit mondtam neked reggel? - húzta meg Jin Jungkook fülét.
- Au. Tudom hyung hogy ne hadjam az asztalon a kaját. De ez a ti hibátok ti siettetek. - mentegetőzött Jungkook.
- Nyugi srácok gyere Jungkook majd meg oldjuk. - fogtam meg a kezét és fel húztam a székről.
- Biztos Nono? - nézett rám Taehyung. 
- Naná nem hagyom hogy éhen maradjon nekem aztán össze esik délután a kémia szak körön. - mosolyogtam. 
- Kookie szóval ismét vissza a kémiához? - kérdezte Jin.
- Igen vissza. - helyeselt Jungkook.
- Na srácok menjünk már mert telik az idő. - fogtam meg mind két fiú kezét és kifelé kezdtem húzni őket. 
- Jól van megyünk már. - engedett el Tae mire majdnem hanyatt estem de Jungkook szerencsére el kapott.
- Na jó Tae ilyet ne csinálj mert még élni akarok. - nevettem de láttam rajta hogy nagyon meg ilyet ezért mikor fel álltam meg öleltem.
- Jól vagy? - szorított magához aggódva. 
- Nyugi jól vagyok de menjünk már. - engedtem el. 
- Okés. - mondta és ki mentünk. Oda adtam a egyik szendvicsem Jungkooknak bocsánat Kookienak ugyanis utalja ha Jungkooknak hívják neki a Kookie jobban tetszik. Hát oké ő engem Naonak hív mert mindenki csak Naomit vagy Nonot használ ő lesz a kivétel. Megint matekoztam egy kicsit Taehyunggal és gyorsan el telt az idő. Taehyung és a srácok már haza mentek mi pedig mentünk kémia szak körre. Kookie egy remek srác és aranyos is. El kísért haza számot is cseréltünk és egy esti FaceTimeba is bele mentem. Úgy fel volt dobva egész végig hogy csak na. Mikor haza értem fel tettem a gépre a fényképező gépet és ki nyomtattam a legjobb képeket vagy kétszáz képet csináltam úgyhogy nehéz dolgom volt de végül csak sikerült ki válogatni. El mentem fürdeni aztán le ültem az ágyra és ölembe vettem a laptopot. De sajna semmi kb éjfélig ültem ott miután meg untam és inkább le feküdtem. 

*este a dormban*

Jungkook szemszöge:


Remek nap volt ma Naoval aranyos lány és kedvelem de azt hogy Taehyungnak tetszik nem nyelem le. Éppen készültem az esti FaceTimera mikor kopogtak a szobám ajtaján. Mikor ki nyitottam meg lepődve láttam hogy Taehyung az. Arrébb álltam az ajtóból és be engedtem őt. Be zártam az ajtót és oda léptem hozzá. 
- Mit akarsz Nonotól Kookie? - nézett a szemembe én viszont ügyet sem vetettem a kérdésre csak a falnak döntöttem és meg csókoltam. Érdeklődve vetem észre hogy egyre szenvedélyesebben csókol vissza. Derekamnál fogva magához húzott én pedig egyre inkább vágytam rá. Kezemet fel vezettem pólója alá és egy hirtelen mozdulattal le vettem róla. Az elém táruló látvány egyszerűen meg igézett.
- Ne bámulj kérlek. - nézett szemeimbe Tae. 
- Hisz gyönyörű vagy. - húztam végig kezemet felső testén.
- Meg kaptad amit akartál itt vagyok. Most már le nyugszol? 
- Csak ha az enyém leszel Taehyung és senki másé. - mondtam és megint ajkait ízleltem és az ágy felé húztam. Miután az ágyra feküdtünk egyszerűbb dolgom volt. Le vettem a felsőm mire Tae végig simított a testemen. Egyre inkább be indultam miatta. Lassan nyakát kezdtem el harapni és szívni mire lélegzet vétele szaporább lett. A körmei a hátamra tévedtek és egy erős szívást követően bele mélyedtek. Fájt de tűrtem a kezemet lejjebb vezetem végig a derekán egészen a nadrágja széléig. Lassan végig simítottam domborodó tagján mire fel nyögött. Ki csatoltam övét és le vettem nadrágját. Már ő is teljesen fel volt izgulva miattam. Le vettem a boxerét és kezembe vettem méretes tagját. Mikor nyelvem először hozzá ért Tae nyögött egy hatalmasat. Nyelvemmel töviről hegyire végig jártam őt. Taehyung csak nyögésekkel bátorított. Kezem is egyre gyorsabb tempóban járt rajta. Mikor már éreztem hogy eléggé fel van húzva két ujjammal tágítani kezdtem. Tudóm hogy utalja de különben fájdalmat okoznék neki amit nem akarok. Mikor már éreztem hogy elég lesz le vettem én is a maradék ruhámat és lassan bele mentem. Tae a fájdalom miatt a lepedőbe markolt. Éreztem kellemes test melegét ami el borította nemi szervem. Még sosem volt olyan alkalom hogy Tae ilyen könnyen be adta a derekát. Na de mind egy ez most nem annyira lényeg. Mikor már úgy éreztem kellő képen meg szokott lassan mozogni kezdtem benne. Pár perc alatt meg találtam gyönyör pontját. Ahányszor csak hozzá értem Taehyung rám szorított. Mikor éreztem hogy lassan itt a csúcs még löktem rajta párat és bele élveztem. Tae mint az örült zihált alattam és teste remegett. 
- Sosem adod magad könnyen most mi történt? - dőltem le mellé és át öleltem. 
- Mert ezt akartad hát meg kaptad. De most már aludjunk fáradt vagyok és még honlap suli. - mondta és hozzám bújt. 
- Jól van tudom igazad van. - öleltem magamhoz a már félig alvó édesem. Imádom mikor együtt alszunk és hozzám bújik olyankor valami melegség önt el belül és úgy érzem senki nem bánthat mert ő itt van és vigyáz rám. Ezzel a gondolattal hunytam le a szemem és zuhantam álomba.
 Reggel mikor fel ébredtem szerelmem még nagyban nyomta az ágyat. Szeretem nézni ahogy alszik olyan aranyos ilyen. Fél hét lehetett mikor Jin hyung kopogott az ajtón hogy keljek fel. Gondolom nem tudja hogy vendégem volt a éjszaka. Óvatosan Tae homlokához hajoltam és egy apró puszit nyomtam rá.
- Szerelmem ébresztő reggel van. - súgtam a fülébe mire ő úgy gondolta hogy nem akar fel kelni ezért felém fordult és mellkasomba fúrta a fejét. 
- Nem akarom. - mormolta mellkasomba.
- Na ez csikiz. - kezdtem kuncogni mire Tae gyönyörű szemeivel kissé kómásan rám nézet.
- Kookie mi történt az éjszaka? - kérdezte kissé zavaros tekintettel. 
- Mi az hogy mi történt?! Tae te nem emlékszel semmire ami kettőnk közt történt?! - akadtam ki teljesen.
- Sajnálom Kookie de tegnap egy kicsit többet ittam mint kellett volna ezért nem emlékszem semmire ami tegnap este történt. - hajtotta le a fejét. 
- Kell neked inni kis hülye mikor tudod hogy milyen vagy másnap kb mint a mosogató rongy.
- Jól van tudom nem kell ki oktatni. - vágta be a durcát és el fordult tőlem. 
- Sajnálom tudod hogy nem bántásnak szántam. - húztam magamhoz és át öleltem. Már majdnem vissza is aludtam mikor már Namjoon hyung majd be törte az ajtót hogy keljek már mert el fogunk késni. Eleget tévé kérésének szerelmemmel ki keltünk gyorsan fel öltöztünk és ki mentünk a nappaliba. A többiek mind értetlenül nézték rá hogy mit keres ő itt de aztán le esett nekik is. El indultunk a busz meg állóba ahol a két lánnyal találkoztunk. Timi oda is jött köszönni majd végül Nao is de nem is nézett rám. Fel szálltunk a buszra és a lányok mint tegnap is hátra mentek és le ültek. Majd Nao kapott egy telefont és úgy kezdett sírni mint a zápor eső. Tae és én oda mentünk de csak sírt. Rettenetesen sajnáltam. De vajon mi történt vele? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése